A WONDERFUL news from Allkpop:

TVXQ sets a new Oricon Chart record!

TVXQ has set a new record on the Japanese Oricon charts, beating out top J-Pop groups, Arashi, Smap and NewS.

TVXQ just took the no. 1 spot on the Oricon weekly charts with their Japanese release of MIROTIC, making it their 4th song to snatch the no.1 spot this year.

In retrospect, Arashi, Smap and NewS have only achieved the no.1 spots with 3 different tracks in any given year.

TVXQ has come a long way and is now considered the best group out of Asia, congrats!

Yay!!!! :D

This is indeed another remarkable achievement by DBSK! The year 2008 has been a very wonderful and fruitful year for them and also, they’re popularity in Japan is steadily growing. I can’t say anything more except that I’m extremely happy for all the achievements the boys have done this year. These awards are evidences of their hardwork and these are the fuits of their labor. I’m truly proud of the boys. No band or artist can really compare to them and to what they have done. They are UNDOUBTEDLY THE BEST ARTIST IN ASIA today.

Again, congratulations to our dear Dong Bang boys! Just a few more daesangs in the coming months and this year will be perfect. :D

Comments
  1. yay says:

    YES!! they broke the record b4 but now they set it even higher!!

  2. timeneagain says:

    No doubt~ They are the B-E-S-T!

  3. alwaystvxq08 says:

    THIS IS AWESOME!

  4. SilentPixie says:

    WOOOOOT! *dances to Mirotic* THEY ARE AWESOME! The BEST of the BEST yo! *keeps dancing*

    P.S
    Annyong Cla! I haven’t been on here for a while! OMO! How have u been?

  5. lovetohateme says:

    ^^ hello Emerald! :D i’m doing fine… quite busy with work that’s why i can’t update this blog as often as i used to anymore. :(

    how about you? what’s up? :D

  6. SilentPixie says:

    OMG! YO! I my net was acting LAME as always *kicks computer* I have been deprived of YT and ur blog for a whole week! T_T It was just plain torture! T_T I’m trying to get updated on everything right now… *sigh* so much happened while I was gone yo! (I can’t believe u remembered my name! O.O … *is touched* )

  7. lovetohateme says:

    ^^ awww… that’s the reason why i haven’t heard from you for quite some time. i hope your computer is doing good now. hahaha. of course i remember your name! :D my memory isn’t that bad yet. LOL.

  8. SilentPixie says:

    Hahaha… ur memoery isn’t that bad yet! lol

    I’m so excited about MKMF! I HOPE that they win all the awards that they’re nominated for! ^_^

  9. lovetohateme says:

    ^^ yeah, i sure hope so! =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s